Account en Nieuwsbrief

Ik heb de nieuwsbrief korting niet ontvangen, nadat ik mij heb aangemeld voor de nieuwsbrief. Wat nu?

Nadat je je hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief ontvang je binnen 10 minuten een email met een kortingscode, waarmee je 10 euro korting krijgt op je eerste bestelling. Deze email komt helaas nog wel eens in spamboxen terecht. Kijk hier daarom ook even goed in. Heb je hem na een uur nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan mijn bestelling niet vinden in mijn account.

Vaak is het zo dat er pas na het plaatsen van een bestelling een account wordt aangemaakt. Wanneer dit het geval is - is de geplaatste order niet zichtbaar in je account. Het is helaas niet mogelijk voor ons om orders achteraf aan een account te koppelen. Om je alsnog op de hoogte te houden versturen wij je een mail met daarin de track&trace code zodra je order aangemeld is bij de vervoerder. 

Het is ook mogelijk dat je bestelling niet zichtbaar is in je account wanneer je deze hebt geplaatst zonder in te loggen, als gast. 

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Wil je geen nieuwsbrieven meer ontvangen? Geen probleem. In de nieuwsbrief die je hebt ontvangen staat helemaal onderaan een linkje "Uitschrijven". Als je erop klikt, kun je je uitschrijving nogmaals bevestigen. 

Hoe kan ik een SkiWebShop account aanmaken?

Het aanmaken van een SkiWebShop account is heel simpel:

  1. Klik op 'Inloggen' in de rechter bovenhoek van onze website.
  2. Onder optie 'Ik ben een nieuwe klant' voer je e-mail adres in.
  3. Klik op 'Account aanmaken'.
  4. Vul je gegevens en een gekozen wachtwoord in.
  5. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail op het gekozen e-mail adres (controleer ook je spambox).

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Je kunt op de volgende manier een nieuw wachtwoord instellen:

  1. Klik op 'Inloggen'.
  2. Klik op de link 'Wachtwoord vergeten?'.
  3. Vul je e-mail adres in en klik op 'Verzend'.
  4. Je ontvangt binnen een paar minuten een mail met een link om je wachtwoord te veranderen.

Let op: controleer of de mail niet in je spambox of 'ongewenste mail' postvak terecht is gekomen. 

Het kan ook zijn dat je geen account hebt aangemaakt en dus geen e-mail hebt ontvangen om je wachtwoord te wijzigen. Misschien heb je in het verleden een bestelling als "Gast" geplaatst zonder een account aan te maken.

Let op: Het inschrijven voor de nieuwsbrief staat niet gelijk aan het aanmaken van een account.

Het lukt mij niet om in te loggen.

Lukt het niet om op je SkiWebShop account in te loggen? Wellicht helpen deze tips om het probleem op te lossen:

Omdat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is, controleer of je het correct en volledig ingevuld hebt. 

Probeer een nieuw wachtwoord aan te maken via de link 'Wachtwoord vergeten?' op de inlogpagina. Vul hier je e-mailadres in. Je ontvangt binnen een paar minuten een mail met een link om je wachtwoord te veranderen. Heb je geen e-mail ontvangen (ook niet in je spam)?

  1. Het is mogelijk dat je account onder een ander e-mail adres geregistreerd staat. Probeer nogmaals met een andere e-mail.
  2. Controleer of je al een account aangemaakt hebt. Vaak plaatsen klanten een bestelling of schrijven ze zich in voor de nieuwsbrief zonder een account aan te maken. Nieuwsbrief en account staan los van elkaar. 

 

 

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Bij ons is een account niet verplicht om een bestelling te plaatsen. Je kunt je bestelling afronden als gast of met een account. Toch adviseren we je om een account aan te maken. Hiermee kun je later je bestellingen gemakkelijk inzien en bijhouden. Ook als je eerder bij SkiWebShop hebt besteld, is het handig om al je bestellingen overzichtelijk bij elkaar te hebben! Geniet van het gemak en plezier van winkelen bij ons.